"Πιστεύουμε ότι η εποχή του βιβλίου δεν έχει περάσει, αλλά ξεκινάει τώρα από την αρχή με ένα τρόπο δυναμικό, δημιουργικό και δραστήριο."

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Στη γειτονιά του ήλιου

Η γειτονιά του ήλιου μπορεί να είναι η κάθε πλατεία ανάμεσα στις πανύψηλες οικοδομές, στα αυτοκίνητα και στους κουρασμένους ανθρώπους. Φτάνει να υπάρχουν οι ζεστές καρδιές των παιδιών με τα γεμάτα ανθρωπιά αισθήματα και τα καθαρά μάτια. Γιατί τότε ο ήλιος μπορεί να χωθεί και στις καρδιές των μεγάλων και να τους ξαναδώσει το γέλιο και ίσως το όνειρο...

Συγγραφέας: Λότη Πέτροβιτς -Ανδρουτσοπούλου
Εκδόσεις: Ψυχογιός



1 σχόλιο:

  1. Το βιβλίο αυτό υπάρχει στη βιβλιοθήκη μου από το 1993! Χθες το βράδυ το ξαναπήρα στην αγκαλιά μου μετά από πάρα πολλά χρόνια! Όταν το διάβαζα -τότε- ήμουν και εγώ ένα παιδί της παρέας στην γειτονιά του ήλιου! Χθες ξαναβρήκα τους παλιούς μου φίλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή