"Πιστεύουμε ότι η εποχή του βιβλίου δεν έχει περάσει, αλλά ξεκινάει τώρα από την αρχή με ένα τρόπο δυναμικό, δημιουργικό και δραστήριο."

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Ένας σκύλος για μένα

Αν αγαπάτε τα ζώα, και ιδιαίτερα τα σκυλάκια, ελάτε να γνωριστούμε. Με λένε Λουκά και κοντεύω τα εννιά. Για το σκύλο μου μου άρεσε το όνομα Ερμής. Είναι τόσο ζωηρούλης, του πάει πολύ το όνομα. Όσο για την κολλητή μου, που είναι περίεργη και χώνει τη μύτη της παντού, αυτή τη λένε Αφροδίτη. Στην Αφροδίτη δεν έχω αποκαλύψει το μυστικό μου για τον Ερμή και ίσως δε θα το μάθει ποτέ, εκτός κι αν το καταλάβει απ’ τον ίδιο τον Ερμή. Θέλω όμως να ξέρετε ένα πράγμα: ό,τι έκανα για τον Ερμή, το έκανα μόνο από αγάπη. Αν ήσασταν στη θέση μου, κι εσείς το ίδιο θα κάνατε.

Συγγραφέας: Νίκη Σαλπαδήμου
Εκδόσεις: Σαββάλας



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου